skip to Main Content

Vi søger to nye kolleger til at rådgive og eksekvere PR og kommunikation for vores kunder, der tæller en lang række spændende danske og internationale brands – lige fra de mest sprøde og sjove startups til de store, komplekse og krævende, børsnoterede virksomheder. 

Vi søger en PR-rådgiver til lifestyle, influencer og FMCG-segmentet og en PR-rådgiver til de mere corporate PR- og kommunikationsopgaver. Fælles for de to stillinger og for de kandidater, vi leder efter, er stor selvstændighed og eksekveringskraft, erfaring og sikkerhed i kunderådgivningen, godt humør og masser af energi.  

 

Lifestyle-profil

Du kommer til at samarbejde med dygtige kolleger om rådgivning og eksekvering for flere af Helps kunder i lifestyle og FMCG-segmentet som Just Eat, 7-Eleven, MASH, Matinique, Unilever, Nespresso, REMA 1000, IKEA, Philips Hue, SodaStream, Johan Bülow m.fl.

Vi forventer, at du

  • har ild i øjnene og er ivrig efter at komme ud over stepperne
  • har 3-5 års erfaring fra PR-bureau eller kommunikation hos FMCG eller lifestyle brands
  • elsker at skrive og vinkle tekster, der fanger målgruppen
  • kan pitche historier og håndtere journalister
  • kender mediebilledet 
  • har erfaring med eksekvering via Instagram, influencer-aktivering og konceptudvikling af events
  • er kreativ, idérig og proaktiv

Corporate profil

Du kommer til at samarbejde med dygtige kolleger om rådgivning og eksekvering for flere Helps kunder fra byggeriet, bilbranchen, it, tech, detail og finans.

Vi forventer, at du

  • brænder for at rådgive og hjælpe virksomheder med at lykkes med deres PR og kommunikation
  • er velorienteret og kan rådgive og eksekvere med afsæt i god forretningsforståelse samt en bred viden om den politiske, samfundsmæssige og teknologiske kontekst
  • har 3-5 års erfaring fra et PR- eller kommunikationsbureau eller alternativt som kommunikationspartner i en virksomhed
  • er dygtig til at formulere dig på skrift og i tale, du kan vinkle og pitche historier og håndtere journalister
  • kender mediebilledet bredt og dybt
  • har erfaring med LinkedIn eller andre sociale kanaler
  • er kreativ, idérig og proaktiv

Af os kan du forvente

  • 18 dygtige og dejlige kolleger i en succesfuld forretning, der har haft vokseværk 15 år i streg
  • Et uformelt, men ambitiøst arbejdsmiljø med højt til loftet og masser af grin
  • En alsidig hverdag med spændende opgaver for små og store, danske og internationale brands
  • Mulighed for at udvikle dig i samspil med andre ambitiøse kolleger og vores kunder
  • Et skønt kontor i Nordhavn, der er en del af et større kontorfællesskab med andre kreative og sjove mennesker, udsigt over havnen og Langelinie – og med kajakkerne klar lige nede på kajen!

Om Help PR

I 15 år har Help PR været med til at sætte nye standarder for PR og kommunikation i Danmark. Det har vi stor succes med. I dag tæller kundelisten virksomheder fra en lang række brancher – lige fra den lille seje startup til den store børsnoterede virksomhed. Vores speciale er PR (uofficiel Danmarksmester!), men vi arbejder også med digital kommunikation, influencers og video, ligesom vi rådgiver om alt fra grundfortællinger, kommunikationsstrategier og budskaber til personlig gennemslagskraft, pressehåndtering og kriser af enhver art. Help PR & Kommunikation er stiftet Mads Byder i 2005, og bureauets daglige chef hedder Kasper Kankelborg.

Vi holder samtaler løbende og vil gerne ansætte hurtigst muligt.  

Tøv ikke med at ringe eller skrive til:

Morten Laasholdt  
morten@help-pr.dk
31 17 71 17

eller

Charlotte Correll  
charlotte@help-pr.dk
26 79 73 77. 

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019

Back To Top