skip to Main Content

Q&A til Cassandra

1) Hvad er det sjoveste ved Help PR?

–  I Help PR er opgaverne spændende og sjove, og du får lov at dykke ned i den slags arbejde, du har længtes efter hele din uddannelse 😉 De fleste opgaver bekræfter dig i din faglige kunnen, men de udfordrer dig også på dine kompetencer, hvilket er fedt.Tonen på kontoret er uformel, og du kommer til at omgås medarbejdere, der udover at være skarpe på PR, budskaber og kreative kundekoncepter også har uforløste potentialer inden for bordtennis og musikquizzer.

2) Det værste?

– Det sværeste ved at være i praktik i Help PR er tanken om ikke at være det… Og så at skulle lære at sige nej til opgaver fra dine kolleger, fordi du allerede har rigeligt på dit skrivebord, en lang to do-liste og 20 tabs åbne i din internetbrowser.3)

3) Hvad har du lært indtil videre?

– Det går ræddi ræddi stærkt på bureau og i PR-branchen, det var ret tydeligt allerede fra første dag. Jeg har lært, at der er overraskende mange virksomheder og brands, der har brug for hjælp i deres eksterne kommunikation. Man kommer ikke til at føle sig overflødig. Og så har jeg lært at jonglere interne Help-forkortelser, der gavner gevaldigt i fortolkningen af chefens mails 😉  

4) Hvordan er maden, udsigten og fredagsbaren?

– Frokostordningen er fantastisk, men det allerbedste  er Nespresso-kaffen, espressomaskinen og slikkassen. Har en ret sød tand.. Udsigten fra terrassen og ud mod vandet er ca. 10 gange bedre end den fra din altan, og fredagsbaren er lige til at få onde tømmermænd af. Glæd dig!

 

Back To Top